Veel gestelde vragen

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen:

Controleer eerst of je een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen na je aankoop. Is dit niet het geval, dan is de betaling in de meeste gevallen niet afgerond en is de order niet goed doorgekomen. We adviseren je in dit geval om te controleren of het geld van je bankrekening, of paypal account  is afgeschreven. Mocht het geld niet afgeschreven zijn, dan adviseren wij om de order opnieuw te plaatsen.

Heb je wel een orderbevestiging ontvangen? Het kan zijn dat er iets is misgegaan bij DHL, PostNL of DPD, waardoor het iets langer duurt. Heb je het na een aantal dagen nog niet ontvangen neem dan even contact met ons op.

Is het geld wel van je rekening afgeschreven, maar heb je geen orderbevestiging ontvangen nadat de order is geplaatst? Soms kan het voorkomen dat e-mails in de spam box belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail die je mist daarin zit. Heb je bovenstaande stappen gevolgd maar nog steeds niet de gewenste informatie over de status van je pakket? Dan adviseren we je om even contact met ons op te nemen.

Wat zijn de verzendtarieven en levertijden:

Standaard bezorging Heb je op een werkdag voor 15.00 uur besteld, dan verzenden wij uw pakket dezelfde dag. Als alles goed gaat bij de pakketverwerker. Dan ontvang je je bestelling de volgende werkdag.  € 3,95

Gratis bezorging:  Bestel je voor € 35 of meer, dan is de verzending gratis! Heb je op een werkdag voor 15.00 uur besteld, dan verzenden wij uw pakket dezelfde dag. Als alles goed gaat bij de pakketverwerker. Dan ontvang je je bestelling de volgende werkdag.   

Hoe kan ik mijn producten retour sturen:

Als je je product wilt retourneren verzoeken we je om een mail te sturen naar info@bengroener.nl  Onze klantenservice zal je verder helpen en alle middelen toesturen die je nodig hebt om jouw bestelling te retourneren.

Vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Het product en de verpakking moeten echter in dezelfde staat geretourneerd worden als waarin je deze hebt ontvangen. De koper is verantwoordelijk voor de retourkosten.

Meer informatie over retourneren vind je op de pagina retouren.

Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling:

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 worden gedaan, verzenden wij dezelfde dag nog. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Past het pakketje door de brievenbus:

In de meeste gevallen versturen wij uw bestelling als brievenbuspakketje, waardoor het door de brievenbus past en u hiervoor niet thuis hoeft te zijn. Zodra wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u een mail met hierin een code om uw pakketje te traceren.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren:

Als jouw bestelling nog niet is verzonden kun je deze nog wijzigen of annuleren. We verzoeken je om hiervoor te mailen naar info@bengroener.nl Zodra jouw bestelling al is verzonden kan deze helaas niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. De status van je bestelling kun je zien via de bevestigingsmail.

Is de verpakking recyclebaar

De verpakking waarin wij onze producten versturen is volledig biologisch afbreekbaar en plasticvrij.

De kartonnen doosjes en dozen waarin wij onze producten verpakken zijn recyclebaar. De productie is een duurzaam proces, waarbij veel wordt hergebruikt.

De groene of witte ‘opvulchipjes’ zijn samengesteld uit 100% natuurlijke grondstoffen: lucht, water en plantaardig zetmeel. Het wordt binnen zeer korte tijd biologisch afgebroken en is onschadelijk voor het milieu. Deze opvulchips kunnen worden hergebruikt, kinderen kunnen er mee knutselen, weggegooid of gecomposteerd en zijn 100% oplosbaar in water. De kleine kartonnen stukjes die als opvulmiddel worden gebruikt kunnen in de papierbak en worden gerecycled.